Google Maps

go2maps.city®
Kezedbe adjuk a megoldást, ha partner vagy benne…

  • Hogy lásd miről beszélünk, első lépésként keresd meg magad a térképen: üsd be az üzleted nevét a Google Search keresőbe! Ha a monitor jobb felső területén megjelenik a Google Maps információs ablak, akkor az üzleted valamilyen formában megtalálható a térképen.
    Tégy egy másik próbát is: keresd meg üzleted a Google Maps térképen, ha feltűnik a térképen az üzleted nevét mutató térképtű, kattints rá! A baloldalon meg fog nyílni a Google My Business profilod, ami arról informál, hogy az üzleted fent van a térképen, és ez jó hír!
    Most, gondold át, ki hozta létre a profilod, milyen email címről tudsz bejelentkezni, tudod-e kezelni a saját adataidat, tulajdonosa vagy-e a profilodnak, s nálad vannak-e az ezzel járó jogok … és jogosan, még sok más kérdés merülhet fel benned. A profil a saját digitális névjegyed a térképen, ez alapján keresnek és találnak meg a látogatók.
  • Mit tesz a Google robot, ha rátalál a Maps-en a profilodra: a Google algoritmusa automatikusan hozzárendeli a profilodhoz  a Google autó által 2011. év óta készített utcafotók egyik képpontját. Ez a kép vagy az üzletedre mutat…vagy sokkal távolabbra, mondjuk egy másik utcasarokra, de az is lehet, hogy egy régi üzlet cégtáblájával készült 3D virtuális utcakép jelenik meg a profilodon.  A Google LLC időközönként próbálja frissíteni a fő közlekedési utcák látképeit, de az üzleted aktuális állapotát igazán te ismered.
    A Google robotok állandóan pásztázzák a térképen lévő profilodat és weboldaladat, s az információt kereső személyek által beütött hívószavakkal próbálnak egyezőséget találni, azonban a pillanatok töredéke alatt képesek elveszíteni az adatfoszlányokat, ami eredménytelenséghez vezet.
    Ezért, a te feladatod biztosítani, hogy az üzletedre keresők 1.) a profilodon valódi, érvényes adatokat lássanak 2.) helyes GPS koordinátákkal navigáljanak  3.) a Google Street View kép a bejáratodra mutató valósághű utcaképet ábrázolja. 
  • Nézzük mi történhet a profiloddal, ha gondos vagy és kézben tartod a működését: ha minden szempontból rendbe raktuk a profilodat, attól fogva a Google Maps térkép fejlesztéseinek minden előnyét élvezheted, többek között ezt is…

Videó szövege: “… egy mindenki számára ismerős helyzettel kezdem. Késésben vagy egy találkozóról, állsz az utcán – persze ez a cégünk munkatársaival is megtörténik – és a GPS-ünk azt mondja a telefonon: haladj tovább a Market Street-en! Szóval mit  teszel ilyenkor? Lenézel a telefonodra, majd fel az utcára, aztán újra a térképre nézel, tippelsz egy irányba, elkezdesz arra menni,… néha a rossz irányba… nem vagy egyedül, mindenki így jár… kitartóan mész tovább és arra gondolsz, mégis hogy tudna segíteni a  kamerám az eligazodásban. És itt van! Halleluja!  A képernyődön mostantól ott van a reality, a valóság, mellette a térkép… sőt még a Google játékok is bekapcsolhatók :D” 

Nem árt, ha újragondoljuk!

  • A Google My Business profil lehetséges helyzetei
    Az üzlet profiljának állapota a következő lehet:  1.) nincs az üzletnek profilja 2.) van profilja, de teljesen üres 3.) nem üres, de statikus fotók és 6 évvel ezelőtti Street View utcaképek adják a hely környezetének a vizuális információit 4.) rossz és hiányos adatok félrevezető módon tájékoztatnak 5.) az üzlet már rég elköltözött, de a hely címe még mindig a régi a profilra mutat vissza 6.) az üzlet más üzlet helyére költözött, az új címen viszont még mindig a régi tulajdonost dobja fel a kereső 7.) párhuzamosan több profilt is létrehoztak, ami a SEO működését rontja 8.) a profilon releváns adatok szerepelnek, de nincs birtokba véve, tehát kitett harmadik fél felé.
  • Az üzleted belső tere láthatóvá válik a Google My Business profilodon
    A belső tér virtuális bemutatása bizalmat ébreszt, tájékoztat, vonzóvá teszi a helyet. A valósághű miliő megosztása turistacsalogató eszköz. Ennek érdekében készülnek a naprakész virtuális 3D fotóanyagok, amelyek a Google Maps térképen kerülnek publikálásra. Ezáltal a Google Maps térkép felhasználói a Google My Business profilon keresztül már nem csak a hiteles adatokról 
    tájékozódnak, de a hely utcai és belső téri valósághű látványával is megismerkednek. Elképzelhetetlen ma már statikus fotók használatával eladni szálláshelyeket, bemutatni éttermeket, vonzóvá tenni gyógyfürdőket vagy turisztikai desztinációkat. Az üzlet megnevezés alatt nem csak kereskedelmi egységeket értünk, hanem minden turisztikai desztinációt, közösségi tereket, intézményeket, gyakorlatilag minden helyet ami nem a magánszféra része.
  • Ilyen a kivitelezés és teljesítés  
    Auditált, kalibrált speciális kamerákkal  valósághű fotók készülnek automatikus fény és szög beállításokkal.
    A megfelelő szoftver segítségével a képek egy algoritmus szerint kiválogatásra és roundabout technológiával összekötésre kerülnek. A fotózást követően elektronikusan URL szett mappában kapod meg a beágyazható iframe linkeket, amely ettől fogva bárhol közzé tehetsz (embeddelhető).
  • Előnyök
    A hely utcafrontja és a belső tere láthatóvá válik a Google Maps térképen 3D hatású virtuális nézetben. A Google Maps térképen történő publikálás mellett a már elkészített fotókból térben elhelyezett virtuális pinekkel (gombostűkkel) kiegészített animációs bejárás készíthető, amely a weboldalra beágyazást követően többlet felhasználói élményt nyújt minden látogató számára. A hely az előző felhasználások mellett felkerülhet a Világkatalógusunkra a magyar zászló alatt lévő 1600 magyar és közel 60 ezer hely mellé. Az online felületekre feltöltött vizuális képanyagokat a Google robotok azonos adatforrásnak tekintik, s ezzel támogatják a kedvezőbb SEO rangsorolást. Az egyszeri fotózással megannyi módon segítheted vállalkozásod vagy intézményed láthatóságát, megismerhetőségét és kereshetőségét.
     image1image3image4 image5 image6 image7  image8
  • Települések anomáliái
    A magyar települések kezelésében álló intézmények nagy része nem található meg a térképen. A hiányzó helyek felkutatására és a térképen történő megjelenítés szolgáltatás nyújtására Társaságunk a City-package programot dolgozta ki, amelyben  az önkormányzatok kedvező áron juthatnak a településfotózási csomagokhoz. A City-package részletes oldalunkra történő belépés csak kóddal lehetséges, kérje munkatársunktól.
    Gazdasági szakemberek szerint sz okos város programok sikeréhez nem elsősorban a megtérülés, sokkal inkább a döntéskényszer hiánya jelenti a hiányzó láncszemet. “Az idő, azonban nem a halasztgatóknak dolgozik.”
    Referenciáink között megtalálja mely települések csatlakoztak már a programunkhoz és mely intézmények számára tartották fontosnak az önkormányzatok megrendelni a Google Maps láthatóságot és a Google My Business profil rendezettséget.

Érdeklődjön az Ajánlatkérő elküldésével vagy a hello@go2mapshungary.hu email fiókra írt levéllel.

Go2maps Group