KÉZBE ADJUK A JÖVŐT!

I.  KERESSÜK MEG MAGUNKAT A DIGITÁLIS TÉRBEN
Első lépésként, üsse be az Ön üzletének nevét a Google keresőbe! Ha a monitor jobb felső területén megjelenik a Google Maps információs kerete, akkor az Ön üzlete jelen van valamilyen formában a térképen.
Tegyen egy másik próbát is. Most keresse meg üzletét a Google Maps térképen, majd kattintson a térképtűre! Ha, baloldalon megnyílik a Google My Business profil, akkor az Ön üzlete fent van a világháló térkép felületén.
Most képzelje el, hogy az utca térképről bejut üzletének belsejébe, látja, amit a falak eltakarnak, s egy következő fázisban már online foglalhat asztalt, vásárolhat a boltból, kiválaszthatja a szobát, véleményeket olvashat vagy a Google legújabb fejlesztését hamarosan használva (videó) az üzlete cégérét láthatja a virtuális valóságban előbukkanni.

Videó szövege: “… egy mindenki számára ismerős helyzettel kezdem. Késésben vagy egy találkozóról, állsz az utcán – persze ez a cégünk munkatársaival is megtörténik – és a GPS-ünk azt mondja a telefonon: haladj tovább a Market Street-en! Szóval mit  teszel ilyenkor? Lenézel a telefonodra, majd fel az utcára, aztán újra a térképre nézel, tippelsz egy irányba, elkezdesz arra menni,… néha a rossz irányba… nem vagy egyedül, mindenki így jár… kitartóan mész tovább és arra gondolsz, mégis hogy tudna segíteni a  kamerám az eligazodásban. És itt van! Halleluja!  A képernyődön mostantól ott van a reality, a valóság, mellette a térkép… sőt még a Google játékok is bekapcsolhatók :D” 

Előbb azonban tegyünk egy kis rendet magunk körül!

II. TEKINTSÜK ÁT A GOOGLE MY BUSINESS PROFILT

Az üzlet profiljának állapota a következő lehet:  1.) nincs az üzletnek profilja 2.) van profilja, de teljesen üres 3.) nem üres, de statikus fotók és egy 6 évvel ezelőtti Street View utcaképek adják a hely környezetének a vizuális információit 4.) rossz és hiányos adatok félrevezető módon tájékoztatnak 5.) az üzlet már rég elköltözött, de a hely címe még mindig a régi a profilra mutat vissza 6.) az üzlet más üzlet helyére költözött, az új címen viszont még mindig a régi tulajdonost dobja fel a kereső 7.) párhuzamosan több profilt is létrehoztak, ami a SEO működését rontja 8.) a profilon releváns adatok szerepelnek, de nincs birtokba véve, tehát kitett harmadik fél felé.

III.  LEGYEN A BELSŐ TÉR IS LÁTHATÓ A GOOGLE MY BUSINESS PROFILON!
A belső tér virtuális bemutatása bizalmat ébreszt, tájékoztat, vonzóvá teszi a helyet. A valósághű miliő megosztása turistacsalogató eszköz. Ennek érdekében készülnek a naprakész virtuális 3D fotóanyagok, amelyeket publikálunk a Google Maps térképen, ezáltal a Google Maps térkép felhasználói a Google My Business profilon keresztül már nem csak a hiteles adatokról 
tájékozódnak, de a hely utcai és belső téri valósághű látványával is megismerkednek. Lassan elképzelhetetlen statikus fotók használatával eladni szálláshelyeket, bemutatni éttermeket, vonzóvá tenni gyógyfürdőket vagy turisztikai desztinációkat.

Ha érdeklik Önt a jövőbe vezető út feltételei, az “Ajánlatkérés”  vagy a “Megrendelőlap kitöltése” gombunkra kattintson, vagy küldjön emailt a hello@go2mapshungary.hu fiókra. Sales munkatársaink minden részletet egyeztetnek Önnel telefonon. Fotózási időpont egyeztetése céljából cégünk fotós részlege felveszi Önnel a kapcsolatot, s időpontot egyeztetnek.

IV. KIVITELEZÉS
Auditált, kalibrált speciális kamerákkal 3D valósághű fotók készülnek automatikus fény és szög beállításokkal.

A megfelelő szoftver segítségével a képek egy algoritmus szerint kiválogatásra és roundabout technológiával összekötésre kerülnek. A partnernek a fotózást követően elektronikusan URL szett mappában megküldjük a beágyazható iframe linkeket, amely ettől fogva a partner tulajdonát képezi, az bárhol közölhető (embeddelhető).

V. ELŐNYÖK
A hely utcafrontja és a belső tere láthatóvá válik a Google Maps térképen 3D hatású virtuális nézetben. A Google Maps térképen történő publikálás mellett a már elkészített fotókból térben elhelyezett virtuális pinekkel (gombostűkkel) kiegészített animációs bejárás készíthető, amely a weboldalra beágyazást követően többlet felhasználói élményt nyújt minden látogató számára. A hely az előző felhasználások mellett felkerülhet a Világkatalógusunkra a magyar zászló alatt lévő mint 1.400 partnerünk mellé. Az online felületekre feltöltött vizuális képanyagokat a Google robotok azonos adatforrásnak tekintik, s ezzel támogatják a kedvezőbb SEO rangsorolást. Az egyszeri fotózással megannyi módon segítheti vállalkozása vagy intézménye láthatóságát, megismerhetőségét és kereshetőségét.

 image1image3image4 image5 image6 image7  image8

 

Hivatkozások:    Referenciák      Vélemények

 

Go2maps Group