go2maps.city®
Kezedbe adjuk a Google térképes megoldást, ha partner vagy benne…

  • Hogy lásd miről beszélünk, első lépésként keresd meg magad a térképen: Hogy meglásd miről beszélünk, első lépésként keresd meg magad a térképen: üsd be az üzleted nevét a Google Search keresőbe! Ha a monitor jobb felső területén megjelenik a Google Maps információs ablak, akkor az üzleted valamilyen formában megtalálható a térképen. Tégy egy másik próbát is: keresd meg üzleted a Google Maps térképen, ha feltűnik a térképen az üzleted nevét mutató térképtű, kattints rá! A baloldalon meg fog nyílni a Google My Business profilod, ami arról informál, hogy az üzleted fent van a térképen, és ez jó hír!
    Most, gondold át, ki hozta létre a profilod, milyen email címről tudsz bejelentkezni, tudod-e kezelni a saját adataidat, tulajdonosa vagy-e a profilodnak, s nálad vannak-e az ezzel járó kezelési jogok …
    A profil a saját digitális névjegyed a térképen, ez alapján keresnek és találnak meg a látogatók. 
  • Hogy működik a Google Maps világtérkép: A Google Maps olyan megírt szoftver, amely automatizált feladatokat hajt végre meghatározott algoritmus szerint, azaz megírt recept alapján. A fejlesztők a program írásakor azt vették számításba, hogy a recept alapján dolgozó pókok a feladatra választ kapjanak, hol az üzleted, és hol vagyok én, egyáltalán milyen tárgyakat kell figyelembe venni az odajutáshoz, stb…. Ha van válasz, akkor párosítanak, beillesztenek… ha nincs, akkor elejtik a feladatot, nem lesz megoldás és eredmény.
    Képzeljük el, hogy programot kell írni arra a feladatra, hogy az üzleted legyen látható a térképen a pontos címed helyén.  Ha a pókok megtalálják a behelyezéshez szükséges válaszokat az interneten, ismerik a pontos címed és az üzleted nevét, a feladat megoldva, már meg is jelensz a térképen, és kapsz egy nyitott profilt az induló adatokkal feltöltve.  
  • Mit tesznek a Google pókok, ha rátalálnak a Maps-en megnyílt profilodra: az üzletedet beillesztik a térkép felületbe és felruházzák az összes eszközzel, amit a rendszeren belül egy kezdő profil megkaphat, így például a Google algoritmusa szerint a profilodhoz automatikusan hozzárendelik   a Google autó által 2011. év óta készített legfrissebb Street View utcafotók egyik képpontjához. Ez a kép mutathat az üzletedre…vagy sokkal távolabbra, mondjuk egy másik utcasarokra, de az is lehet, hogy azt látod hogy egy előző cégtáblájával elkészült 3D virtuális utcakép jelenik meg a profilodon.  A Google LLC időközönként frissíti a főbb közlekedési útvonalakat újrafotózással, de az üzleted aktuális állapotát igazán, csak te ismered! A Google robotok megállás nélkül pásztázzák a térképen lévő üzleted térkép profilját, a weboldalát, az üzlet közösségi oldalait, és keresik majd az összeillő adatokat.
  • Amikor az információt kereső személy beüti a hívószót (meta szó) a pókok próbálnak azonosságot találni, turkálnak a létező összes felületen, ami hozzád köthető, és minél értékesebb választ próbálnak adni a kérdést feltevőnek. Viszont a pillanatok töredéke alatt képesek elveszíteni az adatfoszlányokat, ha azok ellentmondásosak. A pókok számára a kép és a szöveg egységesen bináris számokat jelentenek, tehát nincs különbség kép vagy szöveg között, az azonosításuk számukra a kódolások egyezőségében van. Ezért, a te feladatod biztosítani, hogy az üzletedre keresők 1.) a profilodon valódi, érvényes adatokat lássanak 2.) a digitalizált, vagyis az internetre felkerült adatok minden felületen azonosak legyenek  3.) helyes GPS koordinátákra navigáljanak a felhasználók  4.) a Google Street View kép a bejáratodra mutató valósághű utcaképet ábrázolja, a főbb környékbeli épületek azonosíthatók legyen.
    Nézzük mi történhet a profiloddal, ha letisztáztuk, rendszerbe állítottuk, átadtuk, s gondosan kézben tartod a működését: ha minden szempontból rendbe raktuk a profilodat, attól fogva a Google Maps térkép fejlesztéseinek minden előnyét élvezheted, többek között a videón látottakat is… (2018. májusban beharangozott fejlesztés promója)
  •  

Videó szövege: “… egy mindenki számára ismerős helyzettel kezdem. Késésben vagy egy találkozóról, állsz az utcán – persze ez a cégünk munkatársaival is megtörténik – és a GPS-ünk azt mondja a telefonon: haladj tovább a Market Street-en! Szóval mit  teszel ilyenkor? Lenézel a telefonodra, majd fel az utcára, aztán újra a térképre nézel, tippelsz egy irányba, elkezdesz arra menni,… néha a rossz irányba… nem vagy egyedül, mindenki így jár… kitartóan mész tovább és arra gondolsz, mégis hogy tudna segíteni a  kamerám az eligazodásban. És itt van! Halleluja!  A képernyődön mostantól ott van a reality, a valóság, mellette a térkép… sőt még a Google játékok is bekapcsolhatók :D” 

…és a telefonokon 2019. szeptemberben élesített változat, ahol a Google Maps statikus térkép lecsúszik a telefonod alsó harmadába, miközben a kamera a valóságos utcát látja a felső részben – természetesen animált elemekkel kíséretében – s, a kettő a navigáláskor egyszerre működik. Feladat: az úticél beírása ahogy eddig is, és kamera AR módban látható jelenidejű valóság megkeresése.
A Google egy következő fejlesztésében a virtuális cégéreket és a helyek profilját fogja hozzárendelni az AR valósághoz.

 

Nem árt, ha újragondoljuk az egészet!

  • A Google My Business profil lehetséges helyzetei
    Az üzlet profiljának állapota a következő lehet:  1.) nincs az üzletnek profilja 2.) van profilja, de teljesen üres 3.) nem üres, de statikus fotók és 6 évvel ezelőtti Street View utcaképek adják a hely környezetének vizuális információit 4.) rossz és hiányos adatok félrevezető módon tájékoztatnak 5.) az üzlet már rég elköltözött, de a hely címe még mindig a régi profilra mutat vissza 6.) az üzlet más üzlet helyére költözött, az új címen viszont még mindig a régi tulajdonost dobja fel a kereső 7.) párhuzamosan több profilt is létrehoztak (árnyékprofilok), ami a SEO működését rontja 8.) a profilon releváns adatok szerepelnek, de nincs birtokba véve, tehát kitett harmadik fél felé  –> fordulj hozzánk segítségért!
    Egy profil rendszerbe állítása és a kezedbe adása egyszeri összeg, azonban 3D virtuális See Inside panoráma fotózással és Google Maps térképen történő publikálással egybekötött profiltisztítás ingyenes!
  • Az üzleted belső tere látható lesz a Google My Business profilodon
    A belső tér virtuális bemutatása bizalmat ébreszt, tájékoztat, vonzóvá teszi a helyet. A valósághű miliő megosztása turista csalogató eszköz. Ennek érdekében készülnek a naprakész virtuális 3D hatású fotóanyagok, amelyek a Google Maps térképen kerülnek publikálásra. Ezáltal a Google Maps térkép felhasználói a Google My Business profilodon keresztül már nem csak a hiteles adatokról 
    tájékozódnak, de a hely utcai és belső téri valósághű látványával is megismerkednek. Elképzelhetetlen ma már statikus fotók használatával eladni szálláshelyeket, bemutatni éttermeket, vonzóvá tenni gyógyfürdőket vagy turisztikai desztinációkat. Az üzlet megnevezés alatt nem csak kereskedelmi egységeket értünk, hanem minden turisztikai desztinációt, közösségi tereket, intézményeket, gyakorlatilag minden helyet ami nem a magánszféra része. –> fordulj hozzánk segítségért a hely címével!
    A kivitelezés költségét a cím ismeretében 3 napon belül  megküldjük.
  • Kivitelezés és teljesítés  
    Auditált, kalibrált speciális kamerákkal  valósághű fotók készülnek automatikus fény és szög beállításokkal.
    A megfelelő szoftver segítségével a képek egy algoritmus szerint kiválogatásra és roundabout technológiával összekötésre kerülnek. A fotózást követően elektronikusan URL szett mappában kapod meg a beágyazható iframe linkeket, amelyet ettől fogva bárhol közzé tehetsz (embeddelhető).
  • Előnyök
    A Google Maps térképen történő publikálás mellett a már elkészített fotókból térben elhelyezett virtuális pinekkel (gombostűkkel) kiegészített animációs bejárás készíthető, amely a weboldalra beágyazást követően többlet felhasználói élményt nyújt a látogatóid számára. A hely az előző felhasználások mellett felkerülhet a Világkatalógusunkra a magyar zászló alatt lévő 1600 magyar és közel 60 000 hely mellé. Az online felületekre feltöltött vizuális képanyagokat a Google robotok azonos adatforrásnak tekintik, s ezzel támogatják a kedvezőbb SEO rangsorolást. Az egyszeri fotózással megannyi módon segítheted vállalkozásod vagy intézményed láthatóságát, megismerhetőségét és kereshetőségét.
     image1image3image4 image5 image6 image7  image8
  • Települések anomáliái
    A magyar települések kezelésében álló intézmények nagy része nem található meg a térképen. A hiányzó helyek felkutatására és a térképen történő megjelenítés szolgáltatás nyújtására társaságunk a City-package programot dolgozta ki, amelyben  az önkormányzatok kedvező áron juthatnak a településfotózási csomagokhoz. A City-package részletes oldalunkra történő belépés csak kóddal lehetséges -> kérd munkatársunktól.
    Gazdasági szakemberek szerint az okos város programok sikerénél a hiányzó láncszemet nem elsősorban a megtérülés, sokkal inkább a döntéskényszer hiánya jelenti, “az idő, azonban nem a halasztgatóknak dolgozik.”
  • Referenciáink között megtalálod mely települések csatlakoztak már a programunkhoz és mely intézmények számára tartották fontosnak az önkormányzatok megrendelni a Google Maps láthatóságot és a Google My Business profil rendezettséget.

Érdeklődj az Ajánlatkérés elküldésével vagy a hello@go2mapshungary.hu email fiókra írt levéllel.
Az árak visszavonásig érvényesek.

2020.01.01

Go2maps Group